Jump to content
This Topic
Sign in to follow this  
PokerStars - Antoine

Réunion joueurs-staff PokerStars sur les Sit and Go

Recommended Posts

Je viens de recevoir ca par mail :

Hello Bouge2La,

From December 15-29 between 20:00-21:00 and 23:00-00:00 CET, PokerStars double the prize pools on thousands of Sit & Go's. In total, €30,000 of extra-rewards are added!

To take advantage of it, register for any Sit&Go and see if you earned the jackpot once it starts!

Edit : amha c'est de la daube cette promo ! Voilà..

Edited by Sebton

Je viens de recevoir ca par mail :

Hello Bouge2La,

From December 15-29 between 20:00-21:00 and 23:00-00:00 CET, PokerStars double the prize pools on thousands of Sit & Go's. In total, €30,000 of extra-rewards are added!

To take advantage of it, register for any Sit&Go and see if you earned the jackpot once it starts!

Edit : amha c'est de la daube cette promo ! Voilà..

Effectivement, c'est (encore) moins bien que les autres fois ^^

Je viens de voir des Sit n Go en or dans le lobby, et ils ont disparu illico ... Ca commence quand?

Hello,

C’était juste un test. On fait des happy hours sur 2 heures mais la fréquence des SNG en or devrait être beaucoup plus importante que la dernière fois, ce qui etait le défaut principal de la promotion quand on avait discuté avec les joueurs pendant la réunion.

Edited by PokerStars - Matthias

Hello,

C’était juste un test. On fait des happy hours sur 2 heures mais la fréquence des SNG en or devrait être beaucoup plus importante que la dernière fois, ce qui etait le défaut principal de la promotion quand on avait discuté avec les joueurs pendant la réunion.

La discussion sur le rake de mutant vs la concurrence alors que vous avez un avantage concurrentiel Maltais indéniable, vous la traitez bientôt ? Ou alors les joueurs ont oublié de vous en parler :)

On verra ce que donne ce test, mais j'aimais bien les SNG en OR sur toute la journée plutôt qu'a des heures spécifiques.

Le but c'est de motiver les gens à jouer plus de SNG, mais avec les happys hours et 2 heures par jour,  ça limite beaucoup la promo je trouve.

Hasard ou pas, un bon paquet de regfishs qui ne jouaient plus trop dernièrement sont revenus depuis dimanche.

Au rythme ou ils se font défoncer suis pas sur que ce soit pour longtemps, mais cette promo a au moins ce mérite.

Bon évidemment sinon aucun SNG OR pour moi sur toute ma session

Un petit UP et bonne année!

quoi de neuf pour les SNG ?

les HT, les FIFTY, et même les TURBO FR tournent mieux que les TURBO 6H

je pense que bcp de joueurs de Turbo jouent en HyperTurbo à cause de l' HYPERMANIA, c'est vrai que c'est cool

alors pourquoi pas une TURBOMANIA ? pour ceux qui ne jouent qu'en Turbo 6H car c'est la misère en 5/10€..

et une BOP pour les blocs de 50 qui était à l'étude ?

merci Antoine si tu passes par là  ;)

Edited by maxholdem

Email sent to stars support, below, maybe if you feel the same, more people that ask, more chance they address this.

Hi,

Please can you forward to the sng manager.

So, there was mention some time ago on clubpoker forum, following player meeting, that the number of lobbies that could be spawned would be limited, as is already implemented on stars.com. Any reason this happened yet; currently we have one guy, who likes to register for x50 5 euro regspeed 6 max at once (a game that runs maybe 5/hour), other offenders in other games too.

This must make the lobby terrible to use for casual players who maybe aren't using filters. As someone that uses software to register for games, when one player registers for huge numbers of games the software can't run efficiently, so it causes me to miss games. Also, again due to how the registration software works, it prevents me from being a game starter (I have to always sit 3rd or 4th otherwise the software sits me in loads of games that will never run).

Basically, there's a few people that abuse the system, it doesn't benefit them in any way, but it does ruin the lobby for casual players and can cause significant problems to multitabling regs.

Thanks

currently we have one guy, who likes to register for x50 5 euro regspeed 6 max at once 

je vois assez souvent un "reg" de F50 faire la même chose, je l'ai déjà compté sur 150 sng's, une belle m**de quand on table select sur plusieurs buy ins d'ailleurs j'avais déjà post un screen sur ce même thread il me semble.

si quelqu'un de chez PS passe encore par ici ce serait pas mal de limiter les inscriptions pour éviter ce genre d'abus, surtout que c'était sensé faire partie des changements apportés après cette fameuse réunion.

Bonjour,

On devrait avoir une nouvelle fonctionnalité permettant de limiter les abus sur tous les sng très facilement d'ici 1 mois. Je vous tiens au courant. En attendant, j'ai limité manuellement le Sit&Go 6-Max RegSpeed 5 €. Si il y a un autre type de SNG avec des abus, merci de me tenir au courant.

Thanks Matthias.  Is the plan to limit each game to maximum of 5 lobbies open, as was mentioned following the meeting, I think that would be good?

Will you be looking at the BOP situation again soon, was mentioned after the meeting that 100 games in high orbit was too hard for players to reach and you'd consider reducing to 50-60 games for high orbit?  As traffic has reduced since the meeting this idea seems even more relevant now.

Thanks Matthias.  Is the plan to limit each game to maximum of 5 lobbies open, as was mentioned following the meeting, I think that would be good?

Will you be looking at the BOP situation again soon, was mentioned after the meeting that 100 games in high orbit was too hard for players to reach and you'd consider reducing to 50-60 games for high orbit?  As traffic has reduced since the meeting this idea seems even more relevant now.

Hi,

1 - We should be able to limit automatically number of SNG lobbies open very soon. 5 sounds good but we will take a final decision as soon as we get the new feature live.

2 - I don't have any release date at the moment but this is something we're working on.

orbite haute la semaine derniere : 

uranus : 42 joueurs 

saturn : 16 joueurs

earth : 14 joueurs

no need to change anymore settings of bop imo .

5 seat sounds good too ;)

These numbers are very low and a reason to change, and if you take away the players that play a high % of hypers, would be near zero players hitting any high orbit score at saturn and earth.  Example, last week I played 25 hours, peak times, most turbos and reg speed that ran at 20/30 euro; I played 85 games.  If I struggle to hit a high orbit score, almost every turbo player will find it impossible.  At least one goal of BOP is to motivate people to play more to hit a score, high orbit is clearly failing most players right now.

HT is the new turbo man :)

In spite of my smiley, I'm not happy about this either. The transfer of the bulk of the traffic from turbo to HT profits only PS. The fish do have increased ROI, but I think they get even less game time per money spent. The regs try to survive on rakeback, and PS rakes in.

I'm glad I played a ton during the first three months of 2013, the end of the turbos' golden age, but I'm worried about my future as a full time SnG player. Time to swicth back to tournaments maybe?

Jean

HT is the new turbo man :)

In spite of my smiley, I'm not happy about this either. The transfer of the bulk of the traffic from turbo to HT profits only PS. The fish do have increased ROI, but I think they get even less game time per money spent. The regs try to survive on rakeback, and PS rakes in.

I'm glad I played a ton during the first three months of 2013, the end of the turbos' golden age, but I'm worried about my future as a full time SnG player. Time to swicth back to tournaments maybe?

Jean

If you're not happy you can go back chez toi.

De rien.